Zero en First Party Data zijn de sleutel tot de toekomst. Van tracking tot vertrouwen, personalisatie heeft een nieuw tijdperk bereikt.
Ons gecertifieerd Salesforce Partner Customer 360 team richt zich op de algehele ‘customer insights’. We richten ons zowel op de workflows binnen uw organisatie als op de globale klantervaring door het bouwen van een Customer 360 view.
Ontdek ons werk voor Tumi.
Klaar voor een Customer 360 experience voor je klanten? Contacteer onze experten.
De ervaring die een klant heeft tijdens de levensduur van een product bepaalt hoe hij een merk of organisatie ervaart.
Het opzetten van een customer experience team is een essentiële stap in het uitwerken van een CX-programma dat uiteindelijk de algehele klantervaring zal verbeteren.
Wij adviseren en helpen bij het werven en behouden van klanten. We meten ook zorgvuldig alle CX-stappen die worden genomen en optimaliseren de customer journeys.
Op basis van data en inzichten bekijken we hoe jouw bedrijf werkt en wat de praktische implicaties zijn van de introductie van nieuwe oplossingen om jouw omnichannel klantervaring te verbeteren.
Stuur ons snel een bericht. Onze experts nemen graag contact met je op.
Of stuur een email naar info@nayan.be.