Hoe optimaliseert u uw website voor Voice Search?
Nu voice search steeds populairder wordt, is het optimaliseren van uw website voor deze trend cruciaal om de concurrentie voor te blijven. In 2023 werd
Nu voice search steeds populairder wordt, is het optimaliseren van uw website voor deze trend cruciaal om de concurrentie voor te blijven. In 2023 werd
Vorige week kreeg Google te maken met een bijzonder grote informatielek over de werking van hun zoekmachine. Hoe bepaalt de zoekmachine welke website bovenaan verschijnt
De apocalyps van de detailhandel voltrekt zich met winkels die ogenschijnlijk overal hun deuren sluiten. Toch zijn een aantal sterke merken erin geslaagd om tegen
De kans is groot dat je je paid search marketing strategie hebt moeten heroverwegen sinds het Coronavirus. In dit artikel belichten we de belangrijkste tactieken
Marktplaatsen zijn booming in Europa. In slechts twee jaar tijd is de omzet van marktplaatsen verdubbeld tot € 200 miljard in 2022 (1). Deze opmerkelijke
Brick and mortar klantenbeheer Lang voor de dagen van het internetwinkelen werkte ik in een chique winkel. Elke medewerkster hield een boek bij met de
Op dinsdag 17 oktober nam het naYan marktplaats team deel aan het Amazon Belgium’s 1st Anniversary event in Brussel. Een jaar na de lancering heeft
Van zodra de activiteiten van jouw D2C e-commerce site groeit is de logische volgende stap het zoeken naar nieuwe klanten via nieuwe kanalen. Voor veel
Er is geen groter verhaal in 2023 dan de opkomst van AI in e-commerce. Van gepersonaliseerde winkelervaringen tot AI-chatbots en van contentcreatie tot vraagvoorspelling, er
De term “Buy Box”, ondertussen ook bekend als “featured offer”, is een veelbesproken onderwerp als het gaat om prestaties op Amazon. Maar wat wordt er