Al 14 jaar lang werken we succesvol samen met Samsonite.
In 2009 besteedde Samsonite zijn e-commerce services uit, omdat eerdere interne e-commerceoplossingen niet voldeden aan de verwachtingen en doelstellingen.
Na een intensief proces koost Samsonite voor naYan om de volledige Europese e-commercediensten op zich te nemen. Deze beslissing was gebaseerd op onze uitzonderlijke speed-to-market en een succesvol palmares op het vlak van online retail oplossingen voor internationale merken.
De uitdaging was om een boeiende ecommerce winkelervaring te ontwikkelen die uniek was ontworpen voor de klanten van Samsonite.
In de loop van ons 14-jarige partnerschap zijn we voor Samsonite talrijke nieuwe uitdagingen aangegaan in alle aspecten van hun e-commerceactiviteiten, waaronder de implementatie van een omnichannelvisie op marketing en klantgegeven.
Het behoud van een sterke online aanwezigheid en een sterke klantenbinding zijn altijd onze belangrijkste doelstellingen.
De nieuwe Samsonite websites werden ontwikkeld om aan de online behoeften van Samsonite te voldoen en werden op maat gemaakt om unieke functies te ondersteunen.
Ons content team genereerde effectieve verkoopteksten en afbeeldingen van hoge kwaliteit:
Vandaag ondersteunt naYan Samsonite op verschillende vitale vlakken voor een complete e-commerceoplossing.
Technologieën:
Neem vandaag nog contact met ons op voor een adviesgesprek en ontdek hoe wij u kunnen helpen.